ویپ

ویپ,تجهیزات ویپ,تجهیزات voip,voip

ویپ

ویپ,تجهیزات ویپ,تجهیزات voip,voip

محدودیت های اینستاگرام چیست؟

 

 

محدودیت های اینستاگرام چیست؟

هر برنامه اجتماعی که تولید و یا ساخته می شود محدودیت هایی نیز برای خود دارد.  این محدودیت‌ها در جهت بهبود عملکرد برنامه و یا اینکه برنامه‌های اجتماعی و حوادث و قوانینی که آنها برای خود دارند ایجاد می‌شود. محدودیت‌های اینستاگرام نیز راستای همین موارد می باشد و باعث می‌شود که کاربر برای استفاده از اینستاگرام راحت بوده و بعضی مسائل را رعایت کند. البته برای بعضی از افراد این مسائل هم سخت و دشوار می‌شود مخصوصاً افرادی که قصد  ایجاد کسب و کار در اینستاگرام را دارند. در ادامه متن مختصر و مفید بعضی از محدودیت های اینستاگرام را برای شما توضیح خواهیم داد.

 آشنایی با محدودیت های اینستاگرام

اینستاگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی پرمخاطب و پرطرفدار می باشد برای اینکه جایگاه خود را محکم کند و همچنین برنامه‌های خود را مختص به خود کند قوانین خاص و محدودیت های مرتبط با خود را دارد.

 برای مثال در گذشته شما نمی توانستید بیش از ۶۰ نفر را  لایک و یا فالو و یا در طی یکساعت بیش از شصت کامنت بگذارید اما با وجود آپدیت جدید اینستاگرام، محدودیت های اینستاگرام افزایش پیدا کرده و شما نمی توانید در طول یک ساعت بیش از ۳۰ پست را لایک  و یا فالو کنید. این محدودیت به این دلیل می باشد که برنامه شما را کنترل نموده و از این که شما ربات نیستید  اطمینان حاصل کند.

یکی دیگر از مواردی که شما در اینستاگرام به عنوان محدودیت‌های اینستاگرام مشاهده می‌کنید جلوگیری از اشاعه فحشا، عکس های لخت و بی بند و بار می باشد. اینستاگرام با توجه به رویکرد خاص خود که دارد از انتشار اینگونه عکس ها تصاویر و همچنین مواردی که نظر به افزایش خشونت و یا بی بند و باری و لخت بودن و یا برهنگی می باشد جلوگیری می نماید و در صورت مشاهده چنین موارد و یا تصاویری  اکانت شما بن یا غیر فعال می گردد.

در سایر شبکه های اجتماعی شما می توانید هر وقت که دوست میدارید فعالیت نموده و هرچند ساعت  برنامه و یا فعالیتی که دوست دارید در آنها داشته باشید، اما این مورد نیز از  محدودیت‌های اینستاگرام است و تعداد فعالیت های شما در طول یک روز در اینستاگرام باید متناسب باشد. اگر تعداد فعالیت های شما تعداد لایک و کامنت ها  و .... از حدود خاصی خارج شود شما نمی توانید در آن روز در اینستاگرام فعالیتی انجام داده و با محدودیت روبرو می‌شوید. این نیز یکی از برنامه‌های مهم و پر عملکرد اینستاگرام می باشد برای اینکه بتواند فعالیت ها و همچنین واکنش‌های که در اینستاگرام رخ می‌دهد را کنترل نماید.

 از محدودیت‌های اینستاگرام که آنقدر به چشم نمی‌آید و این روزها شما تبلیغات زیادی از آن را مشاهده می‌کنید محدودیت خرید و فروش اکانت می باشد شما نمی‌توانید در اینستاگرام اکانتی را خرید و فروش و یا مبادله نمایید اگر اینستاگرام متوجه چنین موردی شود قطعاً اکانت شما یا کسانی که خرید و فروش شده  کلاً غیر فعال شده و دیگر نمی توانید به آن دسترسی پیدا کنید.

از دیگر محدودیت های اینستاگرام می توان ممنوعیت خرید و فروش کالاهای غیر قانونی در آن را  نام برد.